WitchcraftRPG

„To nasze wybory ukazują, kim naprawdę jesteśmy, o wiele bardziej niż nasze zdolności...”
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Regulamin Forum

Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry
Konto Administracyjne
avatar

Data dołączenia : 05/06/2010
Liczba postów : 201
Punkty : 494

PisanieTemat: Regulamin Forum   Sob Cze 05, 2010 5:27 pm

I. Rejestracja:

    1. Twoim nickiem musi być imię i nazwisko postaci. Postać nie może nosić nazwiska osoby medialnej, czy też bohatera jakiejś powieści. Imię i nazwisko ma być FIKCYJNE! Nie zezwalamy na tworzenie postaci, jak na przykład Victoria Potter, a każdy użytkownik z nickiem maćko01, Voldemort, Halinka_Serduszko, itd. będą natychmiast usuwani.
    2. Avatar przedstawia wygląd Twojej postaci i nie może rozciągać forum, maksymalna wielkość to 150x200 px. Preferujemy tylko zdjęcia. Postać na avatarze nie może być osobą znaną.
    3. Administracja może usunąć konto nieaktywnego, nieusprawiedliwionego użytkownika po miesiącu od napisania ostatniego posta. Jeżeli nowy użytkownik w ciągu dwóch tygodni nie napisze ani jednego posta, bez uprzedniego poinformowania o tym Administracji, zostanie usunięty.
    4. Rejestrując się, akceptujesz Regulamin i zobowiązujesz się go przestrzegać. Zaś za nieprzestrzeganie go grozi ostrzeżenie, ban, bądź kasacja konta.




II. Zanim zaczniesz grać:

    1. Pierwszą rzeczą, którą należy wykonać po rejestracji jest rzut kostką w tym temacie.
    2. Druga sprawa to wyslanie testu Tiary Przydziału do Rose Williams tudzież Marjorie Corrigan.
    3. Następnie musisz stworzyć kartę postaci w dziale „Karty postaci”, według podanego wzoru.
    4. Po sprawdzeniu przez którąś z Administratorek i zaakceptowaniu Twojej karty, powinieneś uzupełnić wszystkie pola profilu, zgodnie z tym, co zostało opisane w karcie.
    5. Musisz uzbroić się w cierpliwość z zaakceptowaniem. Administrator może nie zaakceptować karty ze względu na nieścisłości, bądź błędy, które w niej odnajdzie. Akceptacja karty następuje w momencie, gdy temat zostanie zablokowany, a Twoja postać przydzielona do odpowiedniej grupy. Gra bez akceptacji karty grozi, w najlepszym razie, ostrzeżeniem, a w najgorszym – banicją (jeśli osoba nie zastosuje się do poleceń Admina).




III. Pisanie postów:

    1. Twoje posty nie mogą zawierać treści erotycznych, satanistycznych, wulgarnych itp.
    2. Twoja postać może poddać się zjawisku bilokacji (przebywać w dwóch miejscach jednocześnie) za zgodą Administratora.
    3. Nie wolno obrażać żadnego użytkownika czy poniżać go.
    4. Tu wszyscy są sobie równi, jednak Administratorowi należy się szacunek.
    5. Pamiętaj, że jest to gra na podstawie serii „Harry Potter” - obowiązuje więc przestrzeganie pewnych zasad (chociaż jest to XXI wiek, na terenie szkoły nie można używać komórek, elektrycznych zegarków, mp3, itd.). Hogwart jest również szkołą z tradycjami, co wiąże się z noszeniem przez Twą postać mundurka w godzinach, w których odbywają się lekcje czy nie spożywaniem alkoholu i innych używek na jego terenie.
    6. W postach przestrzegamy zasad języka polskiego.
    7. Każdy post musi składać się z co najmniej ośmiu zdań rozwiniętych.
    8. Nie można zabijać innych postaci (chyba, że za zgodą Administracji oraz rzekomej ofiary).
    9. Czynności postaci nie oznaczamy gwiazdkami - piszemy tak, jakbyśmy pisali opowiadanie.
    10. Jeżeli masz dysleksję, używaj przeglądarki sprawdzającej pisownię [np. Mozilla Firefox].
    11. Nie spamujemy, nie offtopujemy. Używamy opcji edytuj.
    12. Posty nie mogą być pisane kolorami. Ten przywilej posiadają tylko Administratorzy, Moderatorzy i Mistrz Gry.




IV. Mistrz Gry

    1. Mistrz Gry musi być neutralny, sprawiedliwy i obiektywny. Relacje z właścicielem postaci z życia realnego nie mogą być przekładane na forum.
    2. Kontem tym rządzą wszyscy Administratorzy i Moderatorzy forum.
    3. Mistrz Gry może wcielić się w dowolną postać, która w danej chwili istotna będzie dla fabuły forum. Jeśli MG wyda polecenie, należy zachować się w odpowiedni sposób.




V. Dorośli czarodzieje

    1. Tak, jak w przypadku uczniów, każdy, kto zamierza utworzyć postać dorosłego czarodzieja, powinien uzupełnić kartę postaci według wzoru.
    2. Następnym krokiem jest wysłanie wiadomości do Marjorie Corrigan z proponowanym zawodem oraz pensją.
    3. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia na daną posadę, uzasadniając uprzednio swój wybór (zbyt młody wiek postaci, brak doświadczenia, itp.)
    4. Zaakceptowanie karty równe jest jej zamknięciu. Dopóki karta nie zostanie zamknięta, użytkownik powinien dostosować się do ewentualnych poprawek, o które proszą Administratorzy.




VI. Multikonta

    1. Możliwe jest posiadanie dwóch postaci.
    2. Wszystkie postaci muszą pozostać aktywne.



Jakakolwiek zbieżność nicków, sytuacji, avatarów, obrazków jest przypadkowa. Życzymy miłej gry.

Administracja WitchcraftRPG zastrzega sobie prawo do zamiany Regulaminu.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Regulamin Forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Regulamin forum
» Regulamin forum
» Regulamin Forum i Gry
» Łowcy Wampirów
» Regulamin Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
WitchcraftRPG :: Image and video hosting by TinyPic :: Regulamin :: ▫Regulamin-
Skocz do: